۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

حمله به یک فعال مطبوعاتی با سلاح سرد



مدیر مسوول هفته نامه ستاره صبح، هدف حمله و سرقت مسلحانه قرار گرفت.
به نوشته روزنامه اعتماد، در این ‏حادثه که شامگاه یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه در ابتدای خیابان فرحزادی واقع در میدان صنعت ‏اتفاق افتاد، علی صالح آبادی، مدیر مسوول هفته نامه ستاره صبح و نماینده مردم مشهد در ‏دور سوم مجلس، از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات چاقو واقع شد.
وی که پس از انجام عمل ‏جراحی، هم اکنون دوران نقاهت را سپری می کند در گفت وگو با «اعتماد»، در رابطه با شب حادثه ‏این طور توضیح داد: «ساعت ۶:۲۰ یکشنبه شب بود و من در ابتدای خیابان ‏فرحزادی برای خرید روزنامه از دکه روزنامه فروشی توقف کرده بودم. هنگامی که قصد سوار ‏شدن به ماشین را داشتم، همزمان با من دو جوان که یکی صورت نیمه پوشیده و دیگری چهره یی ‏بدون پوشش داشت، به سرعت سوار شدند. یکی جلو نشست و دیگری عقب، سپس با تهدید کلت و ‏چاقو به من حمله کرده و پس از زخمی کردنم با کارد، هر آنچه با خود داشتم از قبیل اسناد و مدارک ‏، کیف پول، کارت ملی و عابر بانک و حتی ماشین را با خود بردند. با اینکه مقاومتی نشان نمی ‏دادم به این دلیل که عجله داشتند محل را ترک کنند، زخمی ام کرده و پس از اینکه غرق در خون در ‏خیابان رهایم کردند با ماشین دور شدند.»
‏وی که مدت چهار سال است هفته نامه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی ستاره صبح را با مدیریت و ‏صاحب امتیازی خود اداره می کند، اظهار داشت در حال حاضر غیر از این مسوولیت، پست ‏دیگری بر عهده ندارد، و در حالی که این رخداد را بیش از هر چیز یک اتفاق یا زورگیری قلمداد می کرد از پیگیری ویژه ریاست و ماموران کلانتری ۱۴۶ شهرک غرب درباره این حادثه ‏قدردانی و تشکر کرد. ‏

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر