۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

گشت ارشاد و ولایت فقیه

امروزه روز کسی نیست که گشت ارشاد را ندیده باشد و یا اینکه بی دلیل تذکری نشنیده باشد، همه ما چه دختر و چه پسر حداقل یک بار مجبور به پاسخگویی به سوالات احمقانه و بی شرمانه عوامل این گشت بی چشم و رو بوده ایم و یا بارها در خیابان شاهد کش مکش ها ی جوانانمان و حتی دستگیری آنها با این نیروهای به ظاهر مرشد بوده ایم ، همه شما تجربه اش را داشتید . روزی که با دیدن این افراد شروع می شد دیگر روز نبود ، حال بعد از این درگیری جسمی و روحی با این نیروها تصور کنید چه حالی داشت شروع شدن روز و سر کلاس نشستن و یا در اداره کار کردن و.......
امروز مطلبی را می خواندم راجب ساپورت که گویا عوامل دولت با این به نوعی تن پوش نیز مشکل دارد و البته  بگو دولت با چه مشکل ندارد؟ نمی دانم بخندم یا گریه کنم آخر این همه مشکلات ریز و درشت که نه دولت بلکه مردم با آن درگیرند کیست که می رود زیر لباس زنان و تشخیص هویت می دهد  برای جوراب که آیا  ساپورت  است یا نه و اگر معلوم شد که ساپورت است که هیچی تازه اول راهی و باید پاسخ دهی و اگر به این سوال احمقانه  جوابی منتطقی دهی حتما دستت با آمریکا و عواملش تو یک کاسه است.
این داستان تکراری را به اینجا کشاندم که این را بگویم  جناب ولایت وقیح که جلوی دختران و زنان این خاک را می گیری و به جرم هیچ دستگیرشان می کنی ،اجازه ورود نمی دهی ، تهمت می زنی ،تحقیر می کنی تعقیب می کنی، چطور به خودت اجازه می دهی که در برابر جامعه بین المللی آزاد باشی تو که خود ناقض هر قانونی هستی چطور قانون شکنی می کنی و می خواهی هم زمان نقش آن انسان خوب را بازی کنی .باید بدانی دستت برای تمام جهانیان رو شده راهت را تغییر بده زیرا روزی خواهد رسید که تغییرت می دهند و بدان آن زمان دور نیست .
بترس از قهر این ملت که همچون آتش زیر خاکستر  روزی شعله ور خواهد شد .این آتش ، آتش جهنم کسانی خواهد شد که ظلم را بر مظلوم روا دانستند ،به مردم خود ستم کردند کودکان و زنان دیار خود را به خاک و خون کشیدند.
یک روز نوبت توست و بدان آن زمان دور نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر