۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

رحیمیان: وقتی ولی فقیه نظری نمی دهد باید بر اساس نیت او عمل کرد

 کلمه- گروه خبر: در ادامه اظهارات غیرکارشناسی در مورد ولایت فقیه، تولیت جدید مسجد مقدس جمکران گفته است: حتی در جایی که ولی فقیه نظری نمی دهند، باید براساس نیت ایشان عمل کنیم. اما او نگفت چگونه می توان نیت خوانی کرد.
نماینده سابق رهبری در بنیاد شهید در ادامه اظهار نظر کرد: ولایت پذیری باید به شکلی باشد که هر چه ولی فقیه گفت، اطاعت شود.
پیش از این نیز بارها از سوی انصار حزب الله این ادعا مطرح شده بود که رهبری بنا به ملاحظاتی نمی تواند همه مسایل را مطرح کند و این وظیفه ولایتمداران است که نیت رهبری را هم تشخیص دهند و بر اساس آن عمل کنند. حمله به اصلاح طلبان در نماز جمعه، ورود به سفارت انگلیس، بر هم زدن مجالس سخنرانی برخی از شخصیت های سیاسی، حمله به بیوت علما و مراجع همه با این ادعا انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد حسین رحیمیان، تولیت جدید مسجد مقدس جمکران، در مراسم تودیع و معارفه خود سخن می‌گفت، اظهار کرد: با حکم تولیت مسجد جمکران، احساس می‌کنم پاداش ۲۵ سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی و در محضر امام بودن را گرفته‌ام.
وی نیز همچون گروهی که با اظهارات غیر مستند در مورد امام زمان سخن گفته اند، مدعی شد: ارتباطی بین مساله آخرالزمان و مساله ظهور وجود دارد و اینکه چرا امام زمان(عج) در این منطقه پایگاهی ایجاد کرد.
رحیمیان تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه و در بحث مهدویت وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده شود و انشاء الله در این زمینه اقداماتی صورت می‌دهیم.
وی ادعا کرد: هر چه که ما امروز داریم، از بقای نظام و پیشرفت آن، از ولایت است و امروز وضعیت کشورهای دیگر مثل مصر و عراق و سوریه را می‌بینیم و وضعیت خودمان را مقایسه می‌کنیم و می‌بینیم همه چیز ما از ولایت ولایت پذیری باید به شکلی باشد که هر چه ولی فقیه گفت، اطاعت شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر