۱۳۹۲ تیر ۱۱, سه‌شنبه

هیات ۱۰۰ نفره احمدی نژاد در مسکو


چکیده :در حالی که سفر هیات صد نفره احمدی نژاد به نیویورک در کمیسیون نود مجلس در حال بررسی است، همسر احمدی نژاد و همسران برخی معاونان، دستیاران و وزرای رئیس دولت در سفر به روسیه احمدی نژاد را همراهی کردند. ...

در حالی که سفر هیات صد نفره احمدی نژاد به نیویورک در کمیسیون نود مجلس در حال بررسی است، همسر احمدی نژاد و همسران برخی معاونان، دستیاران و وزرای رئیس دولت در سفر به روسیه احمدی نژاد را همراهی کردند.
در جریان سفر روز گذشته محمود احمدی نژاد به مسکو، پایتخت روسیه، که به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز، صورت گرفته است، هیئتی متشکل از بیش از ۱۰۰ نفر، به همراه احمدی نژاد در این سفر حضور یافته اند.
تسنیم نوشته است که همسر احمدی نژاد و همسران برخی معاونان، دستیاران و وزرای رئیس دولت از جمله افرادی هستند که به همراه همسرانشان در این هیئت اعزامی حضور دارند.
همچنین محمدشریف ملک زاده، معاون رئیس دولت نیز به همراه همسر خود پس از اعزام هیئت ۱۰۰ نفره، در سفری “پنج روزه” به مسکو سفر کرده است.
محمود احمدی نژاد که روز گذشته وارد مسکو شده بود، امشب(شب سه شنبه) از مسکو عازم تهران خواهد شد.
سایت دولتی ایران از مردم درخواست کرده که برای استقبال به فرودگاه بروند. این اولین بار نیست که سایت دولتی چنین درخواستی از مردم داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر