۱۳۹۲ تیر ۲۷, پنجشنبه

احمدی‌نژاد: در پاستور نمی‌مانم



محمود احمدی نژاد: خانه خودمان آماده شده است و در حال اسباب كشی به خانه خود در نارمك هستيم

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران گفته است که پس از پایان دوره ریاست جمهوری اش در نهاد ریاست جمهوری نخواهد ماند و در خانه شخصی اش در نارمک مستقر خواهد شد.
واکنش او اشاره به گزارش تعدادی از روزنامه های صبح چهارشنبه تهران دارد که نوشته بودند قرار است دفتری در نهاد ریاست جمهوری با عنوان "دفتر رئیس جمهوری سابق" تاسیس شود و محمود احمدی نژاد پس از پایان ریاست بر قوه مجریه در آن مستقر شود.
روز گذشته نامه ای مورخ اول تیر ماه سال جاری بر روی برخی از وبسایت های خبری ایران منتشر شد که در آن غلامحسین الهام، معاون توسعه مدیریت انسانی رئیس جمهور خطاب به حمید بقایی، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاسیس این دفتر و شرح وظایف کارکنان و واحدهای زیر مجموعه آن را ابلاغ کرده بود.
اما امروز (چهارشنبه، ۲۶ تیر) حمید بقایی ضمن تائید صدور چنین نامه ای گفته است که آقای احمدی نژاد قصد ندارد پس از پایان دوره اش در خیابان پاستور (نهاد ریاست جمهوری) بماند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، آقای بقایی در جمع خبرنگاران گفت: "آنچه آقای الهام ابلاغ کردند، چیزی بوده که در دولت هشتم نیز وجود داشته، مبنی بر این‌که روسای جمهور بعد از پایان ماموریتشان یک تشکیلات داشته باشند و این در قانون خدمات مدیریت کشوری نیز قید شده است که رئیس‌جمهور و حتی معاون اول آن دفتر و محافظ داشته باشد."
آقای بقایی در پاسخ به این سئوال که چرا هنگام روی کار آمدن دولت نهم از محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران و همراهان او خواسته شد از سعد آباد خارج شوند گفت: "ساختمان و تشکیلات بحث جداگانه‌ای است و اکنون شما می‌بینید که آقای خاتمی نیز پرسنل و محافظ دارند و این مصوبه‌ای است که در دولت هشتم تصویب شده است."
او در خصوص انتشار این نامه در رسانه ها و احتمال ماندن آقای احمدی نژاد در پاستور گفت که "آنچه امروز در رسانه‌ها در این ارتباط نوشته شده جوسازی است".
مردم‌سالاری، قانون، اعتماد، شرق و آفتاب از جمله روزنامه‌های ایران بودند که تیترهای اصلی شماره امروز خود را به احتمال ماندن آقای احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری اختصاص داده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر