۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

کمپین تبلیغاتی خودروهای آلفارومئوی صد میلیون تومانی در تهران


آلفا رومئو






















پس از بنز، بی ام و، پورشه و بوگانی حالا نوبت به آلفارومئو رسیده تا در خیابان های تهران شانس خود برای فروش را امتحان کند.
کمپین تبلیغاتی این خودرو در پاساژهای لوکس شمال شهر تهران به راه افتاده است. در یکی از این کمپین ها خودروی آلفارومئو مدتی رونمایی شد و پس از آن پلاکاری جایگزین خودرو شد که روی آن نوشته شده بود: «کاش یه بار دیگه ببینمش!».
قیمت ابتدایی فروش این خوردرو ۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود ولی بهای نهایی آن پس از افزایش قیمت یورو به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. برخی منابع نقل می کنند ۱۰۰ نمونه از این خودرو در بازار ایران فروخته شده است.
در صورتی که ۱۰۰ نمونه ازاین خودرو در بازار ایران فروخته شده باشد، حداقل ۱۰ میلیارد تومان فروش این خودرو در بازار ایران بوده است.
این خودروی ایتالیایی در بازار تهران با استقبال مخاطبان لوکس سوار مواجه شده است.
به گزارش اقتصاد ایرانی، چندی است رسانه جدیدی در برخی مراکز خرید و سینمایی تهران از جمله پردیس ملت، مدرن الهیه و الماس ایرانیان برای معرفی برند آلفارومئو به کار گرفته شده است. این رسانه که یک محل اختصاصی جهت پارک خودروی آلفارومئو را به نمایش می گذارد،شاید در نگاه اول شبیه به حرکت معمول جهت نمایش یک اتومبیل خاص باشد، اما سؤالی در این میان مطرح می شود «پس خود اتومبیل کجاست؟!» در مجموعه الماس ایرانیان کنار محل اختصاصی پارک آلفارومئو، به تصویر بزرگ درب بسته یک پارکینگ برمی خوریم که بر روی آن نوشته شده است: «کاش یه بار دیگه ببینمش!». اینطور به نظر می رسد که کمپین آلفارومئو، داستان یک اتومبیل خاص و پرطرفدار را بیان می کند که شخصیت اول داستان به به صورت کامل پیدا نیست و بسیاری از افراد هنوز آن را کشف نکرده اند.
میزان اثربخشی این رسانه جدید را باید به گذر زمان واگذار کرد اما آن چه در ابتدای کار مشهود است این حرکت نظر عمده مخاطبینی که در معرض آن قرار می گیرند را به خود جلب می کند و حتی برخی از اتومبیل های رهگذر در کنار این محل خاص توقف کرده و تلاش می­ کنند با دقت بیشتری به رمزگشایی آن بپردازن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر