۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

چشم​اندازهای ورزشی احمدی​نژاد: کسب مقام دومی در مسابقات آسیایی و دهم شدن در المپیک بعدی


 

 

 

 

 

 

 

دولت - رییس‌جمهور با بیان اینکه نباید با حاشیه‌سازی‌های بی‌جهت، انرژی‌ها را تخلیه کرد، گفت: من به آینده ایران در ورزش و همچنین دیگر عرصه‌ها امیدوارم.

محمود احمدي‌نژاد در آيين تجليل از قهرمانان و مدال‌آوران پارالمپيك 2012 لندن كه در تالار وحدت برگزار شده بود، با اشاره به اهميت قهرماني در عرصه‌هايي مثل ورزش، علم و فرهنگ افزود: تمايل عمومي انسان‌ها به قهرماني است و همه انسان‌ها دوست دارند كه به قله برسند و پيشرفت كنند و قهرمان شوند.
وي خطاب به حاضران اظهار كرد: شما در مسابقات آسيايي دوره قبل تصميم گرفتيد كه نسبت به مسابقات قبلي موفقيت بيشتري كسب كنيد و گفتيد كه بايد چهارم شويم. عده‌اي اين را باور نكردند ولي ديديد كه اين امر محقق شد و ما چهارم شديم. در مسابقات آسيايي دوره بعد كه در دو سال آينده برگزار مي‌شود ما بايد برنامه‌ريزي كنيم كه به مقام بالاتري دست پيدا كنيم. نمي‌گويم اول، ولي مي‌گويم دوم شويم و اين شدني است كه به دومي برسيم و برنامه‌ريزي‌ها بايد در اين مسير صورت گيرد و هدف‌گذاري‌ها نيز در اين مسير بايد صورت گيرد.
وي همچنين با اشاره به كسب مقام هفدهم در مسابقات المپيك گفت: ما در مسابقات المپيك دوره بعدي بايد براي كسب مقام بهتر از دهمي برنامه‌ريزي كنيم و بايد آستين‌هايمان را بالا بزنيم و اين امر شدني است و در مسابقات پارالمپيك جهاني كه يازدهم شديم بايد براي كسب مقام زير هشت برنامه‌ريزي شود و با توكل به خداوند اين اهداف دست‌يافتني است.
به گزارش ايسنا، احمدي‌نژاد خطاب به مسئولان ورزشي كشور گفت: بايد راه را باز كنيم كه كاروان ما با تعداد ورزشكاران بيشتري در المپيك آينده شركت كنند و قله‌ها را فتح كنند.
رييس‌جمهور با بيان اينكه «نبايد با حاشيه‌سازي‌هاي بي‌جهت، انرژي‌ها تخليه شود و بايد در تمام عرصه‌ها از جمله ورزش پيشتاز و قهرمان باشيم»، افزود: من به آينده ايران در عرصه ورزش و ديگر عرصه‌ها اميدوارم. دشمنان بعضا سروصداها و چالش‌هايي را درست مي‌كنند ولي اين موانع مقطعي است و تمام مي‌شود. ملت رودخانه جاري در تاريخ است و از اين موانع عبور مي‌كند و آينده درخشان متعلق به ملت ايران است.
در اين مراسم به محمد بنا ـ مربي تيم ملي كشتي فرنگي ـ نشان درجه يك شجاعت و به كوروش باقري ـ مربي تيم ملي وزنه‌برداي ـ نشان درجه سه شجاعت اهدا شد.دهمچنين در اين مراسم از قهرمانان و مدال‌آوران پارالمپيك 2012 لندن تقدير به عمل آمد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر