۱۳۹۱ مهر ۱۰, دوشنبه

مدیر مسوول روزنامه مغرب بازداشت شد

مدیر مسوول روزنامه مغرب بازداشت شد


ماموران دادستانی تهران با حضور در روزنامه‌ مغرب به بازرسی و مذاکره با مدیر مسوول این روزنامه پرداختند که این بازجویی‌ها در نهایت به بازداشت وی منجر شد.
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با رسانه‌های گروهی در این باره گفت که مدیر مسوول روزنامه مغرب به اتهامی غیر از اتهام مطبوعاتی، تحت تعقیب قرار دارد.
محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ماموران دادستانی به روزنامه مغرب رفته و بازجویی‌هایی در آنجا صورت گرفته و مطرح شده که دلیل این امر، چاپ عکس آقای خاتمی در صفحه اول این روزنامه بوده است؟‌ ادامه داد: مدیر مسئول این روزنامه و بعضی از افراد آن نه به اتهام مطبوعاتی، بلکه به غیر از اتهام مطبوعاتی، ‌تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و آنچه من تا قبل از جلسه امروز شنیده‌ام این بوده که اتهام فعلی آنها غیرمطبوعاتی است و بر اساس گزارش یکی از مراجع رسمی، این کار صورت گرفته است.
وی درباره بازداشت مدیر مسئول و یا توقیف نشریه گفت: در مورد بازداشت مدیر مسئول یا توقیف نشریه خبری ندارم اما آنچه مسلم است این است که مدیر مسئول روزنامه به دلایل غیر مطبوعاتی توسط عوامل دادستانی و امنیتی مورد بازجویی و تعقیب قرار گرفته است.
در همین زمینه ایلنا به نقل از امیر موسی کاظمی سردبیر روزنامه مغرب نوشت: روزنامه مغرب تعطیل و توقیف نشده است و قصد تعطیلی نیز ندارد.
وی گفت: ظهر امروز(۱۰ مهر) گروهی با حکم دادستانی به محل دفتر روزنامه مغرب آمده‌اند و از کارکنان روزنامه خواستند تا محل کار را ترک کنند.
به گفته او هر چند مدیر مسئول بازداشت شده است اما روزنامه مغرب فردا منتشر می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر