۱۳۹۲ مرداد ۱۴, دوشنبه

هدایایی که احمدی نژاد از سعد آباد خارج کرد


چکیده :گزارش ها حاکی از آن است که ساعات پایانی جمعه‌شب (11 مرداد) هدایای خارجی روسای جمهور و مقامات عالی کشور که در موزه هدایا و یادمان‌ها در ساختمان 240 کاخ سعدآباد نگهداری می‌شود، با چندین دستگاه کامیون به جای دیگری منتقل شد....

گزارش ها حاکی از آن است که ساعات پایانی جمعه‌شب (۱۱ مرداد) هدایای خارجی روسای جمهور و مقامات عالی کشور که در موزه هدایا و یادمان‌ها در ساختمان ۲۴۰ کاخ سعدآباد نگهداری می‌شود، با چندین دستگاه کامیون به جای دیگری منتقل شد.
به گزارش روزنامه آرمان، چند سایت مخابره‌کننده این خبر اعلام کردند که «مشخص نیست هدایای جمع‌آوری شده، مربوط به دوران دولت‌های احمدی‌نژاد است یا شامل دولت‌های قبل‌تر نیز می‌شود.» با این وجود پیگیری‌های بسیاری که در این زمینه انجام شده است، مسئولان روابط عمومی ریاست‌جمهوری و همچنین مسئول روابط عمومی کاخ سعدآباد، در این مورد اعلام بی‌اطلاعی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، کارمندان روابط عمومی در اینباره گفتند که خبرهایی را در سایت‌ها خوانده‌اند ولی اطلاعی درباره این تخلیه ندارند. پیگیری به توصیه کارمندان روابط عمومی از طریق اداره اخبار ادامه پیدا کرد.
 در اداره اخبار هم همه یک مساله را عنوان می‌کردند: «در اینباره بی‌خبریم و در این زمینه باید با مسئول تشریفات ریاست‌جمهوری صحبت کرد.» پاسبانیان، مسئول تشریفات ریاست‌جمهوری اما هیچ تماسی را پاسخ نمی‌دهد. تماس با دفتر ریاست‌جمهوری هم بی‌فایده است. آنها شماره کاخ سعدآباد را برای شفاف‌سازی در این زمینه می‌دهند. تلفن‌های روابط عمومی کاخ – موزه سعدآباد هم زنگ‌های بی‌پاسخگو هستند تنها نادری‌نژاد، مسئول روابط عمومی کاخ سعدآباد است که در اینباره اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید که ساختمان ۲۴۰ اصلا ارتباطی با کاخ موزه سعدآباد ندارد و ما حتی اجازه بازدید از این مجموعه را نداریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر