۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

محسن رضایی: من در سال ۸۸ به کف خیابان نرفتم/ ساختار پادگانی دولت را تغییر می دهم


کلمه- گروه خبر: محسن رضایی که در انتخابات ۸۸ کمتر از دو درصد آرا را به خود اختصاص داد می خواهد سیستم و ساختار دولت در کشور را تغییر دهد و آن را بازمانده زمان رضاشاه می داند.
وی که در سال ۸۸ به رغم وعده ای که برای دفاع از ناموس خود داده بود، در اعتراضات مردمی به نتایج انتخابات مهندسی شده شرکت نداشت، ادعا کرده است که قانونگرایی را هم در بخش مشارکت و هم در اعتراض تقویت می کنم. قبول ندارم که تنها در راهپیمایی و انتخابات از مردم بخواهیم حضور داشته باشند اما اعتراض نکنند.
محسن رضایی در حالی تلاش دارد خود را بخشی از مردم قلمداد کند که می گوید: من در سال ۸۸ نیز به کف خیابان نرفتم چون به قانون اعتقاد دارم و اکنون نیز از همه کسانی که به هر دلیل رد صلاحیت شدند اما از قانون تمکین کردند تشکر می کنم . ما باید به هر چه قانون می گوید احترام بگذاریم.
وی پیش از این نیز اظهارات تندی در مورد رهبران جنبش سبز آقایان موسوی و کروبی داشت که بعد از انتشار آن را تکذیب کرد.
او که در حال حاضر برای پرونده آرژانتین تحت تعقیب پلیس بین المللی است با انتقاد از سانسور صحبت هایش در برنامه با دوربین از صدا و سیما گفت: رئیس صدا و سیما می گوید این مسئله امنیتی بوده چرا مردم را امین نمی دانیم من در دولتم رابطه مردم و دولت را بازسازی خواهم کرد.
محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری می گوید: در سال ۸۸ گفتم اگر کاری نکنیم کشور به سمت پرتگاه می رود از همان موقع می شد فهمید که چرا من احساس خطر کردم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد که ساختار دولت را عوض می کنم چرا که دولت فعلی یک دولت پادگانی است که رضاشاه در ایران درست کرده و تمام اختیارات را به اینجا آورده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر