۱۳۹۱ بهمن ۱۷, سه‌شنبه

رییس دفتر مصباح از جاسوس پروری در حوزه ها خبر داد/ مهدی هاشمی توسط زنان خیابانی و معتادان خیابان ها را آتش زد!



چکیده :رئیس دفتر مصباح یزدی مدعی است: سازمان‌های جاسوسی و فتنه‌گران به دنبال پرورش روحانیونی به عنوان عوامل خود در قم هستند به همین دلیل سرمایه‌گذاری وسیعی روی آن‌ها کرده و حتی تا سطح مرجعیت آن‌ها را بالا می‌برند. به گزارش خبرگزاری فارس، حسین جلالی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد اهل...

رئیس دفتر مصباح یزدی مدعی است: سازمان‌های جاسوسی و فتنه‌گران به دنبال پرورش روحانیونی به عنوان عوامل خود در قم هستند به همین دلیل سرمایه‌گذاری وسیعی روی آن‌ها کرده و حتی تا سطح مرجعیت آن‌ها را بالا می‌برند.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین جلالی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد ادعا کرد که سازمان‌های جاسوسی و فتنه‌گران به دنبال پرورش روحانیونی به عنوان عوامل و مجری خود در قم هستند تا دستوراتشان را اجرایی کنند و به همین دلیل سرمایه گذاری وسیعی روی آن‌ها کرده و حتی تا سطح مرجعیت آن‌ها را بالا می‌برند و تشکل‌های جدیدی به راه می‌اندازند که نمونه بارز آن شریعت‌مدار در اوایل انقلاب بود.
وی با اشاره به تشکیل مجمع محققین و مدرسین در قم اظهار داشت: چرا جلوی افرادی مثل کروبی گرفته نشد که مشغول شهریه دادن در حوزه بود و همه می‌دانستند که چنین جایگاهی ندارد و بعدها نیز هزینه‌های زیادی به نظام اسلامی وارد کرد.
جلالی ادعا کرد: فتنه‌گران سعی کردند گروهی را مأمور کنند که به افراد سلیم‌النفس حاضر در قم اخبار دروغین بدهند؛ کشته‌سازی و بزرگ نمایی حوادث فتنه ۸۸ از جمله این روش‌ها بود و از علما خواستند همان طور که برای جنگ ۲۲ روزه غزه بیانیه داده‌اند برای کشته‌های دروغین فتنه نیز بیانیه بدهند.
رئیس دفتر مصباح یزدی ادامه داد: جوسازی در حوزه توسط عده‌ای از طلاب تندرو و افراطی کار دیگر فتنه‌گران بود؛ مهدی هاشمی از طریق جمعیت آلوده تهران مانند زنان خیابانی و معتادان از شب ۲۲ خرداد شروع به آتش زدن خیابان‌ها کرد و برای این امر جوایز یک تا سه میلیونی تعیین کردند، آیا این تندروی نیست؟
وی ادعا کرد: در جریان فتنه ۱۲ گروه از فتنه‌گران اطلاعات غلط ارائه می‌دادند و این نفوذی‌ها باید شناخته شوند؛ چگونه است که آن‌ها می‌توانند ۴۰ اتوبوس شامل ۱۵۰۰ نفر را برای آوردن به قم سامان‌دهی کنند؟ این در حالی بود که طلاب قمی در عوارضی قم شب را به صبح رساندند تا از ورود این افراد به قم جلوگیری کنند.
جلالی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران توانستند ۱۶ نفر از زنان را به هر طریق به قم برسانند؛ افرادی چون الهه کولایی در میان آن‌ها بود اما مراجع تقلید و علما بصیرت به خرج دادند و آن‌ها را نپذیرفتند.
رئیس دفتر مصباح یزدی با تاکید بر جوش و خروش قم در همه عرصه‌ها گفت: با بداخلاقی اخیر در مجلس که توسط رؤسای دو قوه ایجاد شد حکم رهبری شکسته شد، باید علمای قم وارد میدان شوند و قضیه را حل کنند.
جلالی به راه‌اندازی بیش از ۳۰ موسسه را با عناوینی چون مراکز نواندیش شیوه پرداخت و افزود: در حوزه علمیه و دانشگاه‌هایی که منصوب به مراجع است نباید مراکزی وجود داشته باشد که دختر و پسر در آن به راحتی با هم ارتباط داشته باشند؛ دانشگاهی مانند ادیان و مذاهب مرکزی است که اساتید و اعضای هیئت علمی آن با لباس روحانیت به سنگ پرانی علیه نظام پرداختند و مقالاتی علیه ولایت نوشتند و هیچ برخوردی هم با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.
رئیس دفتر مصباح یزدی با بیان اینکه رهبری در جوانی هر سه روز و در شرایط کنونی هر ۱۰ روز یک ختم قرآن انجام می‌دهند گفت: ایشان مناجات‌ها و اشک ریختن‌های زیادی دارند و اگر باور و توکل ایشان نبود بسیاری از مشکلات حل نمی‌شد زیرا در فتنه ۸۸ بسیاری از افراد بریدند اما ایشان باور داشت که در صورت ایمان و تقوا درهای رحمت الهی گشوده خواهند شد.
جلالی ادامه داد: فتنه‌گران همچنین به کلیت نظام اعتراض می‌کنند و خطای مسئولان را به پای نظام می‌گذارند؛ سیر کلی نظام صعودی و رو به اوج بوده و دنیا را از پیشرفت‌های علمی به خشم آورده است بنابراین نباید بر نقص‌ها و ضعف‌ها تاکید کرد.
وی حذف نیروهای ولایی و فعال حوزه و جایگزین کردن نیروهای ضعیف را شیوه دیگری برای ضربه به جمهوری اسلامی دانست و ادعا کرد: تنها جرم این‌ها ولایت‌مداری و دفاع از رهبری است در حالیکه برخی از آن‌ها مقام اجتهاد دارند ولی به دلیل اینکه انقلابی هستند انگ بی‌سوادی به آن‌ها زده می‌شود؛ مجمع اساتید سطوح عالی قبول نکرده که نام ولایی به عنوان مجمع آن‌ها اضافه شود، این چه وضعی است که در قم اساتید جرأت نداشته باشند عنوان ولایی را یدک بکشند؟
جلالی با اشاره به استفاده دشمنان از مهره‌های سوخته گفت: عالمان بصیر و آگاه مرزبانان و محافظان دین و تشیع هستند، عالمان کتمان‌کننده حقیقت در این میان وجود دارند و با اینکه متوجه حقایق هستند اما آن را بیان نمی‌کنند این افراد مورد لعن خداوند قرار می‌گیرند؛ عالمان بدعت گذار نیز هستند که با تأثیر پذیرفتن از مجامع بین‌المللی فتاوای خطرناکی صادر می‌کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر