۱۳۹۱ اسفند ۷, دوشنبه

آگهی و سریال مهم تر از مصاحبه زنده احمدی نژاد!


آگهی و سریال مهم تر از مصاحبه زنده احمدی نژاد!
بخش دوم مصاحبه رییس جمهوری رژیم ضبط و سپس با حذف و گزینش پخش شد
آگهی و سریال مهم تر از مصاحبه زنده احمدی نژاد! بخش دوم مصاحبه رییس جمهوری رژیم ضبط  و سپس با حذف و گزینش منتشر شد6 اسفند- کیهان آنلاین-  صدا و سیمای جمهوری اسلامی در یک اقدام بی سابقه مصاحبه زنده احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی را که خودش پیش از آن درباره اش وعده حرف زدن با مردم را داده بود به بهانه پخش آگهی و سریال قطع کرد.
 مصاحبه احمدی نژاد زمانی قطع شد که خبرنگاران دیگر به غیر از خبرنگار صدا و سیمای رژیم شروع به طرح پرسش های خود نمودند. بخش دوم این مصاحبه بعدا به صورت ضبط شده و با حذف و گزینش از تلویزیون حکومتی ایران پخش شد. 
سایت «تابناک» که مانند «بازتاب» وابسته به اطرافیان محسن رضایی است زیر عنوان «روایت ففضای سیاسی کشور در چهاردهمین روز سال سی و پنجم انقلاب، پخش زنده مصاحبه رییس جمهور ناتمام ماند!» نوشت: «در شبی که مصاحبه زنده تلویزیونی رییس جمهور فضای سیاسی کشور را تحت الشعاع قرار داده بود، صدا و سیما مصاحبه تلویزیونی رییس جمهور را دو بخش کرد و بخش نخست را زنده و بخش دوم آن را پس از پخش سریال تلویزیونی ضبط شده پخش کرد».
به نوشته تابناک این نخستین بار بود که کارکنان بخش اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری برای مصاحبه زنده تلویزیونی از خبرنگاران رسانه های مکتوب هم برای طرح پرسش دعوت کرده بود. تابناک می نویسد «اما گویا این کار با هدف خاصی انجام گرفته بود و احتمالا به دلیل همان هدف خاص، تلویزیون هم پخش زنده رانیمه تمام گذاشت».
ظاهرا چگونگی پخش این مصاحبه زنده که صدا و سیما آن را «ناک اوت» کرد، مهم تر از آنچه در آمد که احمدی نژاد می خواست بگوید. همین واکنش نیز نشان می دهد چگونه گروه های مافیایی رژیم هر یک به دنبال «هدف خاص» یکدیگر را در برابر چشم همگان بی آبرو کرده و یقه همدیگر را می درند. احمدی نژاد در این مصاحبه قصد داشت مانند دیگر زمامداران رژیم از یک سو به افشاگری علیه رقبا و از سوی دیگر  باز به عوام فریبی بپردازد و مردم را بار دیگر با وعده و پول بخرد و این کار را هم کرد. وی از جمله به مافیایی که صنعت خودروسازی را در اختیار دارد پرداخت و آنها را متهم کرد که قیمت اتومبیل را به طور تصنعی بالا می برند.  احمدی نژاد درباره واریز کردن «کمک جبرانی دولت به مردم» نیز که بارها در همین مصاحبه تکرار شد گفت: «این کمک آنقدر نیست که مردم باآن پرده یا مبل های خود را عوض کنند، اما در حدآجیل و ناهار و شام و سبزی پلو هست!»
 احمدی نژاد هم مانند بقیه دست در کاران رژیم می داند نه با تهدید مافیاهای سیاسی و اقتصادی آب از آب تکان می خورد و نه با این صدقه دادن و گداپروری می توان اقتصاد بیمار و در حال سقوط ایران را نجات داد، حتا اگر اساسا چنین قصدی در کار باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر