۱۳۹۱ آذر ۲۵, شنبه

انتقال چند ساعته مادر ستار بهشتی به بیمارستان، در پی حمله ماموران به مراسم چهلم فرزندش



چکیده :در پی اقدام روز گذشته ماموران و ایجاد فشار و شوک روانی و همچنین شرایط جسمی مادر ستار بهشتی، حوالی ظهر حال خانم عشقی بد شده و خانواده وی، او را سریعا به بیمارستان منتقل کرده و وی تحت نظر پزشک اورژانس قرار گرفته است....

کلمه – گروه خبر: ظهر امروز مادر ستار بهشتی به بیمارستان منتقل شد و پس از انتقال به منزل همچنان تحت مداوا و سرم قرار دارد.
سحام گزارش داده که در پی اقدام روز گذشته ماموران و ایجاد فشار و شوک روانی و همچنین شرایط جسمی مادر ستار بهشتی، حوالی ظهر حال خانم عشقی بد شده و خانواده وی، او را سریعا به بیمارستان منتقل کرده و وی تحت نظر پزشک اورژانس قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش مادر ستار بهشتی روز گذشته از عدم توان جسمی مادر ستار برای مصاحبه پس از ضرب و شتم توسط ماموران؛ خبر داده و تنها به این سخن بسنده کرده بود که “تمام بدنم کوفته است و نای حرف زدن ندارم”.
کلمه شب گذشته گزارش داده بود که عصر پنجشنبه مراسم چهلمین روز درگذشت ستار بهشتی که در بازداشتگاه پلیس کشته شد، بر سر مزار او واقع در امامزاده محمدتقی رباط کریم برگزار شد. اما ماموران نیروی انتظامی که این وبلاگ نویس/ کارگر/ جوان/ زندانی سیاسی را در بازداشتگاهی غیرقانونی شکنجه داده و کشته اند، حتی به مراسم یادبود او هم رحم نکردند.
یازدهم آبان ماه سال جاری کلمه از بازداشت و ضرب و شتم ستار بهشتی توسط پلیس امنیت خبر داده بود و کمتر از یک هفته پس از آن خواهر این سبز گمنام اعلام کرد که از پلیس امنیت به وی اعلام کرده اند که این جوان ۳۵ ساله جان خود را از دست داده و آنها باید روز آینده برای دریافت پیکرش مراجعه کنند.
سحر بهشتی خواهر ستار پس از بازگشت از مراسم چهلم برادر خود با اعلام اینکه خانواده اش در این مراسم توسط ماموران ناجا کتک خورده اند می گوید که مادرش را طوری کتک زده اند که پایش بشدت آسیب دیده است. محمد نوریزاد نیز با اشاره به جمعیت کمی که در مراسم چهلم ستار بهشتی شرکت کرده بودند به کلمه می گوید که مردم را ترسانده اند، آنقدر که تنها چهل نفر توانسته بودند در این قبرستان و در کنار خانواده حاضر شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر