۱۳۹۱ اسفند ۲۶, شنبه

نجات چوپان‌های یخ زده در قوچان


چکیده :با توجه به بارش برف سنگین در قوچان و با هدف کمک رسانی به ۷۴۰ فرد گرفتار شده در جاده عبداله گیو به چکنه تعداد ۲ وانت مواد غذایی اعزام و ۱۰۰ تخته پتو بین افراد توزیع شد و همچنین در این حادثه ۳ خانوار در محل جمعیت اسکان اضطراری داده شدند....

تعدادی چوپان که در روستای سهل آباد از توابع شهرستان قوچان مفقود شده بودند توسط تیم امدادونجات گوهستان این جمعیت از سرمازدگی و مرگ نجات یافتند.
علی عطاری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در گفتگو با ایلنا در قوچان گفت: تعدادی چوپان که در روستای سهل آباد از توابع شهرستان قوچان مفقود شده بودند توسط تیم امدادونجات گوهستان این جمعیت از سرمازدگی و مرگ نجات یافتند.
وی افزود: در پی اطلاع واصله از بخشداری مرکزی و مدیریت بحران شهرستان مبنی بر مفقود شدن تعدادی چوپان، بلافاصله تیم امداونجات کوهستان جمعیت شامل ۱۲ نفر با تجهیزات انفرادی و ۲ دستگاه خودرو نجات و پیکاپ به منطقه مورد نظر اعزام شدند.
عطاری ادامه داد: نیروهای امدادونجات با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید در منطقه، حین بازگشایی مسیر ۱۲ نفر را که دچار یخ زدگی شده بودند نجات دادند.
وی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در قوچان و با هدف کمک رسانی به ۷۴۰ فرد گرفتار شده در جاده عبداله گیو به چکنه تعداد ۲ وانت مواد غذایی اعزام و ۱۰۰ تخته پتو بین افراد توزیع شد و همچنین در این حادثه ۳ خانوار در محل جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر